Надлежности Организација Јавне набавке Конкурси Буџет Годишњи извештај Информатор о раду
    Закони Прописи Међународне конвенције Стратешка документа Приручници и водичи
    Одлуке Мишљења Пријави корупцију Ставови
    ГРЕКО УНЦAЦ AЦН/ОЕЦД ЕПAЦ/ЕAЦН ЕУ извештаји Поглавље 23 Пројекти
    Вести Саопштења за јавност Медији Aктивности
    Локални избори 2025 Избори 2024 Избори 2023 Избори 2022
    Обука за лобисте
    КОНТАКТ
  • Јавне набавке
  • Конкурси
  • Latinica
  • Ћирилица
  • English
  • Јавне набавке
  • Конкурси
  • Претрага регистра
    • Електронске пријаве
    • План интегритета апп
Grb15god
Grb Srbije
  • SR
  • CР
  • EN
    Надлежности Организација Јавне набавке Конкурси Буџет Годишњи извештај Информатор о раду
    Закони Прописи Међународне конвенције Стратешка документа Приручници и водичи
    Одлуке Мишљења Пријави корупцију Ставови
    ГРЕКО УНЦAЦ AЦН/ОЕЦД ЕПAЦ/ЕAЦН ЕУ извештаји Поглавље 23 Пројекти
    Вести Саопштења за јавност Медији Aктивности
    Локални избори 2025 Избори 2024 Избори 2023 Избори 2022
    Обука за лобисте
    КОНТAКТ

Због повреде Закона о Aгенцији функционери уплаћују 6 милиона динара у буџет Србије

AСК 07.03.2016.

logo_acas_cirAгенција за борбу против корупције је у области вођења регистара и контроле имовине и прихода функционера, у периоду од априла 2013. закључно са 31. децембром 2015. године, поднела 433 захтева за покретање прекршајног поступка против функционера због повреде Закона о Aгенцији, што је 29% од укупног броја поступака које је Aгенција покренула. Прекршајни судови су пресудили у првом степену у 210 случајева, што је 48,5% од укупног броја прекршајних поступака покренутих по захтевима Aгенције у области вођења регистара и контроле имовине и прихода функционера. На основу изречених новчаних казни по правоснажнм пресудама функционери су обавезани да уплате у буџет Републике Србије око 6.000.000 динара. Структура донетих првостепених пресуда прекршајног суда у апсолутним бројевима img297   Пресуде су донете због повреде следећих одредаба Закона о Aгенцији: а) чл. 35: поступци вођени у вези са обавезом преношења управљачких права; б) чл. 39: поступци вођени у вези са обавезама функционера поводом примљених поклона; в) чл. 43. ст. 1: поступци вођени против одговорних лица у органима у којима функционери врше функцију због неблаговременог обавештавања Aгенције о ступању на функцију, односно престанку функције за функционере у тим органима; г) чл. 43. ст. 2. и 4: поступци вођени против функционера који нису благовремено поднели извештај о имовини и приходима приликом ступања на функцију, односно престанка функције; д) чл. 44: поступци вођени против функционера који нису благовремено пријавили битне промене у имовини. Имајући у виду одредбе Закона о прекршајима које се тичу застарелости покретања и вођења прекршајног поступка, које су у овом случају годину дана, по предлогу новог Закона о Aгенцији прописан рок за застарелост је продужен и предложено је да износи пет година. Aгенција за борбу против корупције нема увид у то да ли је по пресуди поступљено, односно да ли су наплате извршене. Подаци о резултатима рада Сектора за контролу имовине и прихода функционера и поступање по представкама, закључно са 31. децембром 2015. године, доступни су овде: Контрола имовине и прихода функционера Вођење регистара и посебних евиденција

Aрхива вести

Огласна табла

Обавештење број 014-012-00-0071-25-11 од 27.01.2025.
12.08.2025.


Обавештење о покретању поступка 014-013-00-0191/24-07 од 23.06.2025
08.08.2025.


Обавештење о покретању поступка бр. 014-020-00-0198-23-11 од 20.05.2025. године
05.08.2025.

Издвајамо

Пренос уживо

Надлежности

Информатор о раду

Календар рокова

Веб сајт је израђен уз подршку Мисије ОЕБС-а у Србији. Садржај овог веб сајта и ставови, мишљења, налази, тумачења и закључци изложени на њему припадају самим ауторима и нужно не одражавају званичне ставове Мисије ОЕБС-а у Србији.

Agencija za sprečavanje korupcije © Sva prava zadržana