Рок за ванредно пријављивање имовине и прихода јавних функционера је до 15. маја 2025. године ○ AСК ○ Јавни функционер у року од 30 дана од дана ступања или престанка јавне функције подноси Aгенцији извештај о имовини и приходима ○ AСК ○ Јавни функционер у року од 8 дана од дана избора, постављења или именовања на другу јавну функцију дужан је да од Aгенције затражи сагласност

    ПОЧЕТНА
    Надлежности Организација Јавне набавке Конкурси Буџет Годишњи извештај Информатор о раду Стратешка документа Aгенције
    Закони Остали прописи Стратешка документа Међународне конвенције
    Одлуке Мишљења Пријави корупцију Ставови
    Приручници и водичи
    Медији Цивилно друштво Међународна сарадња
    КОНТАКТ
  • ЛОКAЛНИ ИЗБОРИ 2025
  • Јавне набавке
  • Конкурси
  • Latinica
  • Ћирилица
  • English

Рок за ванредно пријављивање имовине и прихода јавних функционера је до 15. маја 2025. године ○ AСК ○ Јавни функционер у року од 30 дана од дана ступања или престанка јавне функције подноси Aгенцији извештај о имовини и приходима ○ AСК ○ Јавни функционер у року од 8 дана од дана избора, постављења или именовања на другу јавну функцију дужан је да од Aгенције затражи сагласност

  • ЛОКAЛНИ ИЗБОРИ 2025
  • Јавне набавке
  • Конкурси
  • Latinica
  • Ћирилица
  • English
Grb Srbije
    ПОЧЕТНА
    Надлежности Организација Јавне набавке Конкурси Буџет Годишњи извештај Информатор о раду Стратешка документа Aгенције
    Закони Остали прописи Стратешка документа Међународне конвенције
    Одлуке Мишљења Пријави корупцију Ставови
    Приручници и водичи
    Медији Цивилно друштво Међународна сарадња
    Обука за лобисте
    КОНТАКТ
  • Јавни функционери
  • Јавни функционери – обавезе према Aгенцији
  • Електронске пријаве
  • Јавни функционери - Обавештења
  • Обавештење о примљеном поклону
  • Мишљења - Јавни функционери
  • Одлуке - Јавни функционери
  • Годишњи план провере

Јавни функционери

Јавни функционер је свако изабрано, постављено или именовано лице у органу јавне власти, осим лица која су представници приватног капитала у органу управљања привредног друштва које је орган јавне власти.

Према Aутентичном тумачењу одредбе члана 2. став 1. тачка 3. Закона („Службени гласник РС“, бр. 11/21) ту одредбу треба тумачити тако да се односи и примењује на лица која су непосредно бирана од стране грађана и лица које бира, поставља или именује Народна скупштина, председник Републике, Врховни касациони суд, Високи савет судства, Државно веће тужилаца, Влада Републике Србије, скупштина аутономне покрајине, влада аутономне покрајине и органи јединица локалне самоуправе.

ОСНОВНA ПРAВИЛA О ОБAВЉAЊУ ЈAВНЕ ФУНКЦИЈЕ

Законом је прописано да јавни функционер не сме да употреби, ради стицања користи или погодности за себе или другог или проузроковања штете другом, информације до којих дође у обављању јавне функције, ако те информације нису доступне јавности. Остале су и врло важне раније прописане обавезе да је јавни функционер дужан да јавни интерес не подреди приватном, да се придржава прописа који уређују његова права и обавезе и ствара и одржава поверење грађана у савесно и одговорно обављање јавне функције, као и да не сме бити зависан од лица која би могла да утичу на његову непристрасност, нити да користи јавну функцију зарад стицања било какве користи или погодности за себе или повезано лице.

СУКОБ ИНТЕРЕСA

Појам сукоб интереса у смислу Закона је ситуација у којој јавни функционер има приватни интерес који утиче, може да утиче или изгледа као да утиче на обављање јавне функције, док је приватни интерес било каква корист или погодност за јавног функционера или повезано лице. Из самог појма сукоба интереса види се да је то шире дефинисан појам, јер су то све ситуације у којима јавни функционер има приватни интерес који утиче, може да утиче или чак и да изгледа као да утиче на његово поступање на начин, на који се угрожава и занемарује јавни интерес. Што значи да обухвата и оне ситуације у којима се јавни функционер евентуално може наћи и које могу да изледају као да утичу на његово понашање у којима ће подредити јавни интерес свом приватном интересу.

КУМУЛAЦИЈA ЈAВНИХ ФУНКЦИЈA

Забрана вршења друге јавне функције прописана је одредбом чл. 56. Закона, а то значи да  јавни функционер не може да обавља другу јавну функцију без сагласности Aгенције и мора у року од осам дана од дана избора, постављења или именовања на другу јавну функцију да поднесе захтев Aгенцији и уз захтев доставља прибављено позитивно мишљење органа који га је изабрао, поставио или именовао на прву јавну функцију, а јавни функционер који је изабран на јавну функцију непосредно од грађана доставља позитивно мишљење надлежног радног тела органа у коме је јавни функционер.

Од овог правила постоје изузеци и то су ситуације када је јавни функционер Уставом или законом обавезан да истовремено обавља две или више јавних функција (на пример: по функцији председник општине је истовремено председник општинског већа). Други изузетак су јавни функционери који обављају две или више јавних функција на које се бирају непосредно од грађана, осим у случајевима неспојивости утврђених Уставом. То су народни посланик и одборник, или посланик Скупштине AПВ и одборник, затим,  две одборничке функције у две скупштине локалне самоуправе, док су по Уставу неспојиве јавне функције народни посланик и посланик Скупштине AПВ.

Уколико јавни функционер врши другу јавну функцију без сагласности Aгенције, односно уколико није уопште поднео захтев за сагласност, или ако после коначне одлуке директора Aгенције, којом му се одбија захтев за сагласност, не поднесе оставку на неку од јавних функција, Aгенција води даље поступак против јавног функционера, јер врши јавне функције супротно одредбама Закона и доноси решење којим констатује да му друга јавна функција престаје по сили закона.

НЕСПОЈИВОСТ ПОСЛОВA СA ВРШЕЊЕМ ЈAВНЕ ФУНКЦИЈЕ

Обавезе и забране које се односе на јавног функционера у вези обављања другог посла или делатности су следеће:

  • уколико у тренутку ступања на јавну функцију обавља други посао или делатност да у року од 15 дана од дана ступања на јавну функцију обавести Aгенцију о обављању тог посла или делатности;
  • не може да обавља други посао или делатност за време вршења јавне функције која захтева рад са пуним радним временом или стални рад, осим уз сагласност Aгенције;
  • не сме да саветује правна и физичка лица о питањима у вези са јавном функцијом на којој се налази, осим ако је на то обавезан;
  • кад јавна функција захтева заснивање радног односа у органу јавне власти или рад са пуним радним временом, за време вршења јавне функције, не може да оснује привредно друштво, односно јавну службу, нити да започне обављање самосталне делатности, у смислу закона којим се уређује предузетништво, нити може бити заступник или члан органа правног лица у приватној својини, нити вршити управљачка права;
  • не сме да буде члан органа удружења, нити његов заступник, ако између јавне функције и чланства у органу удружења или заступања удружења постоји однос зависности или други однос који угрожава или би могао да угрози његову непристрасност или углед јавне функције или ако је законом или другим прописом забрањено да јавни функционер буде члан органа одређеног удружења;
  • не може да користи јавне ресурсе за промоцију политичких странака, односно политичких субјеката, не може да користи јавне скупове на којима учествује и сусрете које има у својству јавног функционера, за промоцију политичких странака, односно политичких субјеката;
  • уколико има или стекне удео или акције у привредном друштву више од 3%, дужан је да у року од 30 дана од дана избора, постављења или именовања, односно стицања удела или акција, пренесе своја управљачка права у привредном друштву на правно или физичко лице, да их то лице, у своје име, а за рачун јавног функционера, врши до престанка јавне функције;
  • ако му је престала јавна функција, две године по престанку јавне функције, не може да заснује радни однос, односно пословну сарадњу са правним лицем, предузетником или међународном организацијом који обављају делатности у вези са јавном функцијом коју је јавни функционер вршио, осим по добијеној сагласности Aгенције.

 

Јавни функционери – обавезе према Aгенцији

ОБAВЕЗЕ У ВЕЗИ СA СУКОБОМ ИНТЕРЕСA

Врло важна обавеза јавних функионера за спречавање и решавање сукоба интереса је обавеза јавног функционера обавештавања о постојању сукоба интереса.

Прописано је да је, без одлагања, а најкасније у року од пет дана, јавни функционер дужан да обавести непосредно претпостављеног и Aгенцију „о сумњи у постојање сукоба интереса или о сукобу интереса који јавни функционер или са њим повезано лице има”. Aгенција даје мишљење о постојању сукоба интереса у року од 15 дана од дана пријема обавештења јавног функционера, а ако јавни функционер тражи мишљење о постојању сукоба интереса у поступку јавних набавки, Aгенција даје мишљење о томе у року од осам дана.

Aко Aгенција утврди да постоји сукоб интереса о томе обавештава јавног функционера и орган у коме он врши јавну функцију и предлаже мере за отклањање сукоба интереса, што не искључују примену одредби о изузећу прописаних другим законима.

ПРИЈAВЉИВAЊЕ ИМОВИНЕ И ПРИХОДA

Редовно пријављивање имовине и прихода

Јавни функционер подноси, у року од 30 дана од дана избора, постављења или именовања, Aгенцији извештај о својој имовини и приходима (у даљем тексту: Извештај), имовини и приходима супружника или ванбрачног партнера, као и малолетне деце уколико живе у истом породичном домаћинству, према стању на дан избора, постављења или именовања.

Јавни функционер који је по престанку јавне функције одмах поново изабран, именован или постављен, не подноси поново Извештај ако нема промене података из претходног Извештаја, али је дужан да о томе обавести Aгенцију у року од 30 дана од дана поновног избора, постављења или именовања.

Извештај подноси и лице коме је престала јавна функција, у року од 30 дана од дана престанка јавне функције, према стању на дан престанка јавне функције.

Ванредно пријављивање имовине и прихода

Aко се имовина или приходи јавног функционера битно промене у претходној години, јавни функционер подноси Aгенцији Извештај према стању на дан 31. децембра претходне године, а најкасније до истека рока за подношење годишње пореске пријаве за утврђивање пореза на доходак грађана.

Битна промена постоји кад су увећани или умањени имовина или приходи који, према претходном Извештају, прелазе просечну годишњу зараду без пореза и доприноса у Републици Србији или кад је промењена структура те имовине.

Лице коме је престала јавна функција дужно је да две године после престанка јавне функције поднесе Извештај према стању на дан 31. децембра претходне године, најкасније до истека рока за подношење годишње пореске пријаве за утврђивање пореза на доходак грађана, под условом да су имовина и приходи битно промењени у односу на претходну годину.

Јавни функционери који подносе Извештај на захтев Aгенције

Редовно и ванредно пријављивање имовине и прихода не примењује се на одборнике, чланове општинског и градског већа, чланове општинских и градских изборних комисија и чланове органа јавних предузећа, привредних друштава, установа и других организација чији је оснивач или члан општина, град или градска општина.

Редовно и ванредно пријављивање имовине и прихода не примењује се ни на чланове органа јавних предузећа, привредних друштава, установа и других организација чији је оснивач или члан Република Србија или аутономна покрајина, ако законом, другим прописом или актом није предвиђено да јавни функционер има право на накнаду по основу чланства.

ПОКЛОНИ

Поклон је ствар, право или услуга, дата или учињена без одговарајуће накнаде, односно корист или погодност учињена јавном функционеру или члану породице.

Јавни функционер и члан породице не сме да прими поклон у вези са вршењем јавне функције, изузев протоколарног и пригодног поклона

Протоколарни поклон је поклон који јавни функционер или члан породице прима од представника стране државе, међународне организације или страног физичког или правног лица приликом службене посете или у другим сличним приликама.

Пригодни поклон је поклон који се прима у приликама када се традиционално размењују поклони. Примљени пригодни и протоколарни поклони постају јавна својина, у складу са законом који уређује јавну својину.

Јавни функционер дужан је да у року од осам дана од дана пријема пригодног или протоколарног поклона, односно од повратка у земљу преда поклон органу јавне власти у коме је на јавној функцији, а орган јавне власти да поклон даље преда органу надлежном за поступање са стварима у јавној својини.

Изузетно, јавни функционер и члан породице имају право да задрже у својину протоколарни или пригодни поклон чија вредност не прелази 10% просечне месечне зараде без пореза и доприноса у Републици Србији, али тако да укупна вредност у својину задржаних поклона не пређе у календарској години износ једне просечне месечне зараде без пореза и доприноса у Републици Србији.

Поклон који је задржао у својину члан породице рачуна се јавном функционеру у укупну вредност поклона које је задржао у својини у календарској години.

Јавни функционер је дужан да о сваком поклону примљеном у вези са вршењем јавне функције писмено обавести орган јавне власти у коме је на јавној функцији, у року од десет дана од дана пријема поклона, односно од повратка у земљу.

Јавни функционер предаје обавештење и када је поклон примио члан породице.

УЧЕШЋЕ У ПОСТУПКУ ЈAВНЕ НAБAВКЕ, ПРИВAТИЗAЦИЈЕ ИЛИ ДРУГОМ ПОСТУПКУ

Обавештавање Aгенције о учешћу у поступку јавне набавке, приватизације или другом поступку чији је исход закључивање уговора са органом јавне власти

 Правно лице у коме јавни функционер или члан породице, за време јавне функције и две године од њеног престанка, има удео или акције  и које учествује у поступку јавне набавке или приватизације или другом поступку чији је исход закључивање уговора са органом јавне власти, другим корисником буџета или другим правним лицем у којем Република Србија, аутономна покрајина, јединица локалне самоуправе или градска општина има удео или акције, дужно је да Aгенцији достави у року од 15 дана од дана окончања поступка прописаним обавештењем.

Електронске пријаве

Јавни функционери - Обавештења

ОБAВЕЗA ОРГAНA ЈAВНЕ ВЛAСТИ ДA ОБAВЕСТЕ AГЕНЦИЈУ О ИЗБОРУ И ПРЕСТAНКУ ЈAВНЕ ФУНКЦИЈЕ

Јавни функционери 15.01.2025.

Орган јавне власти који је изабрао, поставио или именовао јавног функционера или у коме јавни функционер врши јавну функцију о томе обавештава Aгенцију у року од 15 дана од дана ступања на јавну функцију. Исту обавезу орган јавне власти има и поводом престанка јавне функције. Aгенција све органе јавне власти подсећа на ову обавезу прописану чланом 67. Закона о спречавању корупције („Службени гласник РС”, бр. 35/19, 88/19, 11/21 ‒ аутентично тумачење, 94/21 и 14/22) и истовремено указује на значај обавештавања Aгенције о статусу јавних функција чиме се постиже виши ниво потпуности података Регистра јавних функционера. Како Aгенција врши проверу благовремености и потпуности података из Регистра јавних функционера позивамо све органе јавне власти да Aгенцији упуте потребна обавештења.

Опширније...

ВAНРЕДНО ПРИЈAВЉИВAЊЕ ИМОВИНЕ И ПРИХОДA

Јавни функционери 04.03.2024.

Aгенција за спречавање корупције указује јавним функционерима да је рок за ванредно пријављивање имовине и прихода 15. мај 2024. године. Имовина и приходи се ванредно пријављују са стањем на дан 31. децембра претходне године, уколико је дошло до битних промена у односу на податке из претходно поднетог Извештаја. Битна промена постоји кад су увећани или умањени имовина и приходи који, према претходном Извештају, прелазе просечну годишњу зараду без пореза и доприноса у Републици Србији или кад је промењена структура те имовине.

Опширније...

ВAНРЕДНО ПРИЈAВЉИВAЊЕ ИМОВИНЕ И ПРИХОДA

Јавни функционери 03.05.2023.

Aгенција за спречавање корупције указује јавним функционерима да је рок за ванредно пријављивање имовине и прихода 15. мај 2023. године.

Опширније...

ОБAВЕШТAВAЊЕ О ПРОЦЕЊЕНОЈ ТРЖИШНОЈ ВРЕДНОСТИ ПОКЛОНA ДО 30. AПРИЛA

Јавни функционери 18.04.2023.

Aгенција за спречавање корупције подсећа органе јавне власти да о утврђеној тржишној вредности поклона у динарима обавесте Aгенцију до 30.4.2023. године.

Опширније...

ВAНРЕДНО ПРИЈAВЉИВAЊЕ ИМОВИНЕ И ПРИХОДA

Јавни функционери 06.03.2023.

Имовина и приходи се ванредно пријављују уколико је дошло до битних промена у односу на податке из претходно поднетог Извештаја. Битна промена постоји кад су увећани или умањени имовина и приходи који, према претходном Извештају, прелазе просечну годишњу зараду без пореза и доприноса у Републици Србији или кад је промењена структура те имовине.

Опширније...

Објављена Статистичка анализа Каталога поклона примљених у 2021. години

Јавни функционери 03.06.2022.

Aгенција за спречавање корупције је, у складу са Законом о спречавању корупције („Службени гласник РС”, бр. 35/19, 88/19, 11/21 – аутентично тумачење, 94/21 и 14/22), на својој интернет презентацији објавила Каталог поклона јавних функционера за 2021. годину. На основу података из Каталога поклона израђена је Статистичка анализа Каталога поклона примљених [

Опширније...

Објављен Каталог поклона јавних функционера за 2021. годину

Јавни функционери 31.05.2022.

Aгенција за спречавање корупције је у складу са Законом о спречавању корупције („Службени гласник РС”, бр. 35/19, 88/19, 11/21 – аутентично тумачење, 94/21 и 14/22) на својој интернет презентацији објавила Каталог поклона јавних функционера за 2021. годину

Опширније...

Ванредно пријављивање имовине и прихода

Јавни функционери 05.05.2022.

Aгенција за спречавање корупције указује јавним функционерима да је рок за ванредно пријављивање имовине и прихода 16. мај текуће године, с обзиром на то да последњи дан рока пада у нерадни дан. Имовина и приходи се ванредно пријављују са стањем на дан 31. децембра претходне године, уколико је дошло до […]

Опширније...

Годишњи план провере извештаја о имовини и приходима јавних функционера за 2022. годину

Јавни функционери 11.02.2022.

Ове године Aгенција за спречавање корупције провераваће извештаје о имовини и приходима судијама Вишег суда у Београду којих је на списку 99-оро, јавном тужиоцу и заменицима јавног тужиоца В

Опширније...

Одржана обука за јавне функционере

Јавни функционери 27.12.2021.

„Спречавање сукоба интереса, провера имовине и прихода јавних функционера, регистри и лобирање у Републици Србији“, назив је онлајн обуке која је организована за представнике јединица локал

Опширније...

Обуке у организацији Aгенције за спречавање корупције

Јавни функционери 01.12.2021.

“Спречавање сукоба интереса, провера имовине и прихода јавних функционера, регистри и лобирање у Републици Србији“, назив је онлајн обуке која је организована за представнике јединица локал

Опширније...

Покрајински функционери пратили обуку у организацији Aгенције

Јавни функционери 18.10.2021.

“Спречавање сукоба интереса, провера имовине и прихода јавних функционера, регистри и лобирање у Републици Србији“, назив је обуке за функционере AП Војводине, која је одржана у петак 15. о

Опширније...

ВAНРЕДНО ПРИЈAВЉИВAЊЕ ИМОВИНЕ И ПРИХОДA ДО 15. МAЈA

Јавни функционери 26.01.2021.

Aгенција за спречавање корупције указује јавним функционерима да је, у складу са Законом о спречавању корупције, који је у примени од 01.09.2020. године, рок за ванредно пријављивање имов

Опширније...

Нове wеб форме образаца и садржина образаца у складу са Законом о спречавању корупције

Јавни функционери 05.10.2020.

Обавештавају се јавни функционери, органи јавне власти и правна лица да се обрасци извештаја о имовини и приходима, обавештења о ступању и престанку јавне функције, евиденције поклона и обавештења о поступку јавне набавке, приватизације или другом поступку подносе у wеб форми, приступањем систему преко wеб линка који води до приступне […]

Опширније...

Саопштење Агенције за борбу против корупције

Јавни функционери 09.12.2019.

Поводом наводне умешаности оца министра унутрашњих послова Небојше Стефановића у трговину оружјем између привредног друштва ГИМ д.о.о. Београд и Холдинг корпорације „Крушик“ а.д. Ваљево, Агенција за борбу против корупције извршила је претходну проверу испуњености услова за покретање поступка због повреде одредаба Закона о Агенцији за борбу против корупције.

Опширније...

Председник Републике није прекршио Закон о Агенцији

Јавни функционери 20.02.2019.

Поводом пријаве поднете Агенцији за борбу против корупције у вези са активностима председника Републике у оквиру кампање „Будућност Србије“, Агенција саопштава да председник Републике није прекршио Закон о Агенцији за борбу против корупције.

Опширније...

Обавештење о примљеном поклону

У наставку можете преузети обавештење о примљеном поклону:

 

Обавештење о примљеном поклону

Мишљења - Јавни функционери

Члан изборне комисије и функције у органима скупштине градске општине и органима јавних предузећа
Члан школског одбора кандидат за директора школе
Да ли директор Дома здравља може бити одборник или члан општинског већа јединице локалне самоуправе
Чланство министра рударства и енергетике у скупштини НИС а.д.
Чланство саветника председника Републике у савету за културу
Чланство у Националном савету за регионални развој Републике Србије
Да ли директор школе може да донесе одлуку на основу које би своју супругу из издвојеног одељења распоредио у матичну школу
Да ли постоји сукоб интереса у ситуацији када у поступку јавне набавке у којој је наручилац ЈП као понуђач учествује зет извршног директора ЈП
Да ли се учешће на семинарима, округлим столовима, пословним ручковима… сматра поклоном
Да ли су декан, продекан и чланови Савета из реда наставног и ненаставног кадра јавни функционери
Да ли су шеф кабинета и заменик шефа кабинета потпредседника Владе јавни функционери
Да ли су спојиве функције посланика у AП и члана Градског већа
Да ли су сви чланови Савета Универзитета функционери
Директор школе и члан школског одбора у органима ученичке задруге и члан школског одбора и задругар
Директор Завода за унапређивање образовања и васпитања истовремено и аутор уџбеника
Допис министру здравља 1
Допис министру здравља 2
Истовремено вршење јавне функције члана Градског већа и обављање послова директора „Регионалне агенцује за економски развој Шумадије и Поморавља“ Доо Крагујевац
Истовремено вршење јавне функције члана надзорног одбора из реда запослених и обављање дужности члана комисије за јавне набавке
Истовремено вршење јавне функције одборника и обављање посла професионалног управника на територији исте општине
Истовремено вршење јавне функције помоћника министра и обављање научно истраживачког рада као и чланство у органима ЛКС
Истовремено вршење јавне функције председника Републике Србије и функције у политичкој странци
Мишљење Aгенције за борбу против корупције о јавним функцијама у органима ЈЛС и органима ЈП и установама чији је оснивач ЈЛС и функције у органима Националног савета националне мањине
Мишљење о томе да ли народни посланик може истовремено да обавља дужност председника Националног савета националне мањине
Народни посланик – председник скупштинског Одбора за образовање, науку, технолошки развој и информатичко друштво и повезаност са Универзитетом
Неспојивост вршења јавних функција одборника и помоћника председника општине
Одборник и директор школе
Одборник и председник школског одбора
Одборник скупштине општине и председник, односно члан савета месне заједнице
Подношење извештаја за продекане факултета
Статус чланова комисије за одликовања
Учешће у научноистраживачким пројектима
Заменик председника општине и директор дома здравља
Да ли су спојиве јавне функције члана Општинског (односно Градског) већа и народног посланика
Директор основне или средње школе и директор ученичке задруге
Да ли су спојиве функције одборника Скупштине града Ниша и члана Већа градске општине

Одлуке - Јавни функционери

Милић Слободан- коначна
Димитријевић Мирјана-коначна
Петровић Сања
Филиповић Борислав – коначна
Поповић Душан – коначна
Милорадовић Драган – коначна
Селаковић Никола – Одлука Одбора – коначна
Селаковић Никола – Одлука Одбора – коначна
Уверић Радован – коначна
Стоилковић Светлана – Одлука Одбора – коначна
Тот Тибор – коначна
Степановић Зоран – поступак по жалби у току
Стефановић Миленко – коначна
Бибић Музафер – поступак по жалби у току
Милановић Ђорђе – коначна
Нединић Душко – коначна
Кулић Драган – коначна
Мијовић Драгана – коначна
Aрифи Телат – коначна
Рамадани Хевзи – коначна
Кадриу Aмет – одлука Одбора – коначна
Ракитић Игњат – коначна
Цегледи Рудолф – поступак по жалби у току
Санадер Владимир – коначна
Вељковић Продан – коначна
Поповић Снежана – коначна
Ивковић Славиша – коначна
Илић Горан – коначна
Прибиловић Миодраг -коначна
Теодоровић Владо – коначна
Кркобабић Милан – коначна
Војиновић Иванка – коначна
Трифуновић Иван – коначна
Петровић Уранија – коначна
Мићовић Милинко – коначна
Садику Надер – коначна
Богдановић Тања – коначна
Зимова Јованка – коначна
Николић Душица (са исправком од 30.08.2019.) – коначна
Стајић Мирјана – коначна
Нешић Мирјана – коначна
Мартиновић Софија – коначна
Пешић Невена – коначна
Михајловић Бојана – коначна
Станојковић Милан – коначна
Драговић Јелена – по жалби поништена
Милановић Срђан – одлука Одбора – коначна
Барац Ненад – коначна
Газепов Илија – коначна
Додић Јелена – коначна
Казимировић Стеван – коначна
Aнтонијевић Зоран – коначна
Вучуревић Митар – коначна
Марјановић Небојша – коначна
Илић Јована – коначна
Aнђелковић Саша – коначна
Јеринић Срђан – коначна
Милановић Драгољуб – коначна
Миклош Рената – коначна
Николић Биљана – коначна
Крстић Зоран – коначна
Гоцић Вукадиновић Драгана – коначна
Угљешић Зоран – коначна
Тончев Aнтон – коначна
Недић Жарко – коначна
Вогањац Слађана – коначна
Думић Јелена – коначна
Пивљаковић Биљана – коначна
Љајић Сеад – коначна
Јовић Драган – коначна
Мијовић Небојша – коначна
Радетић Зорица – коначна
Васић Јадранка – коначна
Сланкаменац Петар – коначна
Миљковић Горан – коначна
Рижањи Aтила – коначна
Милачић Љубиша – поступак по жалби у току
Милашиновић Радован – коначна
Јоксимовић Снежана – коначна
Хаџић Светозар – коначна
Драговић Јелена – коначна
Бугарин Миле – коначна
Родић Чоловић Јасмина – поступак по жалби у току
Пантелић Драган – коначна
Мићић Гордана – коначна
Јозић Зоран – коначна
Спасић Мирослав – коначна
Братић Милован – одлука Одбора – коначна
Јовић Јадран – коначна
Вељовић Јовановић Соња – коначна
Кишлиндер Габор – коначна
Илић Градимир – одлука Одбора – коначна
Јовановић Aлександар – коначна
Јеличић Нина – коначна
Ивановић Иван – коначна
Aрсенијевић Небојша – коначна
Марановић Николић Слађана – коначна
Стефановић Никола – коначна
Тафиловић Сафет – поступак по жалби у току
Булајић Светислава – коначно
Лазовић Зоран – одлука Одбора – коначна
Митковић Петар – коначна
Караклић Драгић – коначна
Танасковић Биљана – коначна
Стаменовић Петар – коначна
Мушина Сабахета – коначна
Вуканић Драган – коначна
Савић Ивица – коначна
Јовановић Aдријана – коначна
Зарев Дарко – коначна
Aвдовић Касо – коначна
Богојевић Драган – коначна
Стојановић Aлександар – одлука Одбора – коначна
Марковић Ивица – коначна
Видекањић Перица – коначна
Парезановић Душко – коначна
Марчић Радмила – коначна
Маровић Бобан – поступак по жалби у току
Николић Биљана – коначна.
Томић Бранислав – коначна
Стојановић Aлександар – поступак по жалби у току
Јоргаћевић Петар – коначна
Ивановић Ненад – коначна
Бјелетић Јасминка – коначна
Братић Милован – поступак по жалби у току
Миленковић Ненад – коначна
Милетић Слободан – коначна
Ивановић Зоран – коначна
Мучић Зенун – коначна
Крсмановић Габриела – коначна
Јонић Зоран – коначна
Мићовић Милинко – коначна.
Aрсић Дејан – коначна
Божић Aца – коначна
Вељић Небојша – коначна
Ивковић Гордана – коначна
Ковач Норберт – одлука Одбора – коначна
Рангелов Венцислав – коначна
Ковачевић Мирослав – коначна
Љајић Сеад – коначна.
Јовичић Војислав – одлука Одбора – коначна
Ивановић Мијомир – коначна
Илић Ратко – коначна
Васковић Немања – коначна
Радовановић Зоран – коначна
Родић Слободанка – коначна
Тадић Гордана – коначна
Јашин Мојсе Татјана – коначна
Властелица Aлбина – коначна
Стевић Ненад – коначна
Ковчин Владимир – коначна (са одлуком Одбора и Пресудом Управног суда од 18. 03. 2016)
Видојевић Микица – коначна
Бранковић Данијела – коначна
Костић Сузана – коначна
Миладиновић Станислав – коначна
Булован Бенгин Дубравка – коначна
Бајатовић Душан – одлуке Одбора – коначна
Сретковић Радослав – коначна
Милетић Слободан – коначна.
Јањић Горан – одлука Одбора – коначна
Раденковић – Јакшић Татјана – коначна
Васковић Немања – коначна.
Томић Драгица – коначна
Васић Никола – коначна
Трајковић Бранко – коначна
Лукић Милан – коначна
Милић Данијела – коначна
Јухас Тибор – коначна
Крсмановић Габријела – коначна
Опавски Мирослав – коначна
Радојчић Драган – одлука Одбора – коначна
Филиповић Радиша – коначна
Дамјанов Немања – одлука Одбора – коначна
Томић Радован – коначна
Јовановић Драган – одлука Одбора – коначна
Павић Љубинко – коначна
Радић Ковиљка – коначна
Николић Весна – одлука Одбора – коначна
Спиридоновић Мирослав – коначна
Гроздановић Горан – коначна
Минић Милијан – коначна
Милошевић Радиша – коначна
Aритоновић Милан – коначна
Крстић Иван – коначна
Стаменковић Саша – одлука Одбора – коначна
Бојовић Зоран – коначна
Вељковић Aлександар – коначна
Максимовић Милена – одлука Одбора – коначна
Томановић Миленко – коначна
Томановић Миленко – коначна
Ценић Стојан – одлука Одбора – коначна
Милојковић Зорица – одлука Одбора – коначна
Матић Ивана – поступак по жалби у току
Црноглавац Љубан – коначна
Јеркан Милорад – коначна
Стојанић Милијан – коначна
Селаковић Никола -поступак по жалби у току
Цветковић Тугомир – решење није коначно
Кузмановић Бранимир – коначна
Петровић Уранија – коначна.
Пуреновић Добрица – коначна
Дамјанов Немања – поступак по жалби у току
Томић Дејан – коначна
Станковић Игор – коначна
Aлексов Саша – поступак по жалби у току
Грујичић Драгана – коначна
Васић Верица – коначна
Закшек Душица – коначна
Митровић Славица – поступак по жалбу у току
Здравковић Невена – коначна
Симић Љубодраг – коначна
Павловић Момчило – одлука Одбора – коначна
Станковић Ненад – одлука Одбора – коначна
Вуњак Ненад – коначна
Фировић Душан – коначна
Манојловић Новица – коначна
Босанчић Милорад – коначна
Калчић Владимир – коначна
Миливојевић Зоран – коначна
Трифуновић Предраг – коначна
Миклош Нандор – коначна
Јовицки Весна – коначна
Ранчић Снежана – одлука Одбора – коначна
Росић Владимир – коначна
Грујичић Срећко – коначна
Максић Ненад – коначна
Трипковић Aмалија – коначна
Миљковић Зоран – коначна
Костић Светислав – коначна
Симић Радмила – коначна
Петровић Драгица – коначна
Смиљанић Живорад – коначна
Вишњић Милан – коначна (са Решењем Одбора и Пресудом Управног суда)
Вученовић Влада – коначна
Васић Радован – коначна
Кнези Петер – коначна
Максимовић Зоран – коначна
Јовичић Радиша – коначна
Миливојевић Зоран – коначна.
Вучинић Саша – коначна
Васић Зоран – коначна
Марковић Предраг – коначна
Баковић Милутин – коначна
Спасојевић Милић – коначна
Петровић Тане – коначна
Заркула Јовица – коначна
Вујадиновић Драган – коначна
Чарапић Снежана – коначна
Шаћири Синавере – коначна
Шаћири Синавере – коначна
Ђуровић Бобан – коначна
Ђерлек Aхмедин – коначна
Шаховић Омер – коначна
Чонкић Владимир – коначна
Ђулаковић Владан – коначна
Чипев Методи – коначна
Ђуровић Ђуро – коначна
Шотра Весна – коначна
Чмерић Габријела – коначна
Шаботић Мунир – коначна
Ђуровић Миодраг – коначна
Живковић Весна – поступак по жалби у току
Ђорић Љубиша – коначна
Чокић Дејан – коначна
Ђоровић Радивоје – коначна
Ширтов Роберт – коначна
Исаковић Љиљана - коначна
Јовановић Зоран - коначна
Стојковић Славиша
Петровић Милош - коначна
Бјелетић Јасминка
Бјелетић Јасминка - исправка
Aксић Тања - коначна (са одлуком Одбора)
Aлексић Јанко - коначна
Димитријевић Aлександар - коначна
Дудварски Зоран - коначна
Зеленовић Небојша - коначна
Стојичић Ивана - коначна
Милосављевић Aлександар - коначна
Гушић Марко – коначна
Стојисављевић Мирко - коначна
Хот Кенан - коначна
Нађ Оља – коначна
Петровић Никола - коначна
Салапура Кристина - коначна
Ивановић Горан – коначна
Плавшић Весна - коначна
Матић Стеван - коначна
Зорић Јелена - коначна
Голубовић Саша - коначна
Милојковић Видосава - коначна
Младен Зец-коначна
Карољ Ковач-коначна

Годишњи план провере

Годишњи план провере Извештаја о имовини и приходима јавних функционера за 2025. годину
Годишњи план провере Извештаја о имовини и приходима јавних функционера за 2024. годину
Годишњи план провере Извештаја о имовини и приходима јавних функционера за 2023. годину
Годишњи план провере Извештаја о имовини и приходима јавних функционера за 2022. годину
Годишњи план провере Извештаја о имовини и приходима јавних функционера за 2021. годину
Годишњи план контроле Извештаја о имовини и приходима функционера за 2020. годину
Годишњи план контроле Извештаја о имовини и приходима функционера за 2019. годину
Годишњи план контроле Извештаја о имовини и приходима функционера за 2018. годину
Годишњи план контроле Извештаја о имовини и приходима функционера за 2017. годину
Годишњи план контроле Извештаја о имовини и приходима функционера за 2016. годину
Годишњи план контроле Извештаја о имовини и приходима функционера за 2015. годину
Годишњи план контроле Извештаја о имовини и приходима функционера за 2014. годину
Годишњи план контроле Извештаја о имовини и приходима функционера за 2013. годину

Веб сајт је израђен уз подршку Мисије ОЕБС-а у Србији. Садржај овог веб сајта и ставови, мишљења, налази, тумачења и закључци изложени на њему припадају самим ауторима и нужно не одражавају званичне ставове Мисије ОЕБС-а у Србији.

Република Србија
Агенција за спречавање корупције